ذره وآفتاب

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند/به آسمان برد اورا وآفتاب کند

ذره وآفتاب

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند/به آسمان برد اورا وآفتاب کند

سلام ضمن خوش آمدگویی
امام خامنه ای (مدظله العالی)درمورد اهمیت کار در فضای مجازی فرمودند: « اگر فرصت داشتم خودم شخصاً مسؤلیت فضای مجازی را بعهده میگرفتم...»
لذا بخاطر لبیک به فرمان امام خامنه ای و انجام وظیفه بیشتر در این فضا،سعی دارم قدمی در این راه بگذارم البته راهنمایی شما دوستان قطعا کارگشا می باشد



(افتخار میکنم با وبهای هم سو تبادل لینک کنم پس درصورت تمایل خبردهید)
التماس دعای ظهور

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

دعای امام زمان (عج)برای ما

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف اگر دعا کنید برایتان آمین می گویم ,اگر دعا نکنید من برایتان دعا می کنم ,برای گناهانتان استغفار می کنم وحتی بوی شما را دوست دارم .

دعای مولا

دعای داعیان را امام زمان آمین می گوید
طبق روایات وارده هنگامی که موالیان ودوستان خاندان عصمت وطهارت دعا می کنند، اولیای خدا آمین می گویند، وچه ارزشمند است دعایی که حضرت اباصالح المهدی علیه السلام آمینش را بگوید. برای اثبات گفتارمان به بیان یک روایت بسنده می کنیم: محمد بن الحسن الصفار در بصائر الدرجات به سند خود از ابوالربیع شامی آورده است که گفت: به حضرت ابوعبدالله صادق علیه السلام عرضه داشتم: از عمرو بن اسحاق حدیثی به من رسیده. فرمود: آن را عرضه کن. گفتم: وی بر امیرالمومنین علی علیه السلام داخل شد، پس آن حضرت آثار زردی بر صورتش دید، فرمود: این زردی چیست؟. پس بیماریی که در او بود، توضیح داد. آن حضرت به او فرمود: ما خوشحال می شویم به خوشحالی شما، واندوهگین می گردیم به حزن شما، وبیمار می شویم به بیماری شما، ودعا می کنیم برای شما، وشما که دعا می کنید ما آمین می گوییم. عمرو به امیرالمومنین علیه السلام عرض کرد: آنچه فرمودید دانستم، ولی چگونه ما دعا می کنیم شما آمین می گویید؟. آن حضرت فرمود: بر ما یکسان است حاضر ودور. امام صادق علیه السلام فرمود: عمرو راست گفته است.

دعای امام زمان برای شیعیان:

مرحوم علامه مجلسی از ملحقات کتاب انیس العابدین و علامه نوری در کتاب نجم الثاقب نقل می کند که:
سید بن طاووس می فرماید: در یک سحر گاه در یک سرداب مطهر از حضرت صاحب العصر(عج) این مناجات را شنیدم که می فرمود:
خدایا شیعیان ما را از شعاع نور ما و طینت ما خلق کرده ای. آنها گناهان زیادی به اتکا بر محبت و ولایت ما کرده اند، اگر گناهان آنها گناهانی است که درارتباط با توست از آنها درگذر، که ما را راضی کرده ای و انچه از گناهان آنها در ارتباط با خودشان و مردم است، خودت بین آنها را اصلاح کن و از خمسیکه حق ما است به آنها بده تا راضی شوند و آنها را از آتش جهنم نجات بده و آنها را با دشمنان ما در سخط خود جمع نفرما.
بصائر الدرجات، ص 260.


۹۲/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسین ...

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ اسماعیل قاسمی
سلام برادر
سلامتی آقا امام زمان(عج) و تعجیل در امر فرجشان صلوات...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی