ذره وآفتاب

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند/به آسمان برد اورا وآفتاب کند

ذره وآفتاب

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند/به آسمان برد اورا وآفتاب کند

سلام ضمن خوش آمدگویی
امام خامنه ای (مدظله العالی)درمورد اهمیت کار در فضای مجازی فرمودند: « اگر فرصت داشتم خودم شخصاً مسؤلیت فضای مجازی را بعهده میگرفتم...»
لذا بخاطر لبیک به فرمان امام خامنه ای و انجام وظیفه بیشتر در این فضا،سعی دارم قدمی در این راه بگذارم البته راهنمایی شما دوستان قطعا کارگشا می باشد



(افتخار میکنم با وبهای هم سو تبادل لینک کنم پس درصورت تمایل خبردهید)
التماس دعای ظهور

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پیام شهدا

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ

پیام شهدا

من آنروز در وصیت نامه ام می نوشتم: خواهرم حجاب تو بر علیه دشمن از خون من موثر تر است، بعضی ها امروز
حتی در پروفایل شان می نویسند: همیشه به روز هستم، دوره و زمانه عوض شده و عشق من مدگرایی و تقلید
از غربی هاست !چادر را تجربه نکرده ام، قدیمی است!


من آنروز در بیسیم از بچه های پشتیبان می خواستم از طرفم برای دشمن نخود و آجر و سنگ ( آتش) بفرستند،
بعضی ها امروز به هر ناشناسی می گویند: برایم شارژ بفرست!


من آنروز مشامم از بوی دود و باروت پر بود و برای رسیدن به هدفم، از آن لذت می بردم، بعضی ها امروز از بوی
الکل در انواع ادکلن های خارجی!

من آنروز خشاب و اسلحه ام را برای نابودی دشمن در بغل گرفته بودم و بعضی ها امروز سگ های نجس تزئینی
گران قیمت را !


من آنروز در جبهه، اوقات فراغتم را در چاله هایی، قرآن و دعا می خواندم، اسغفار می کردم و لذت می بردم،
بعضی ها امروز در چت رو م ها به دنبال عشق ناشناس و گمشده ساعتها به بطالت، پرسه می زنند و روم عوض
می کنند!


من آنروز در هنگام عملیات، در گوشی بیسیم، یا زهرا (س) و یا حسین(ع) می گفتم و بعضی ها امروز در گوشی
خود، از نفس، عشق، ناز و فدایت شوم به نامحرم و ناشناس!


من آنروز در خط، یک دست لباس خاکی داشتم وبا آن احساس غرور، زیبایی و عزت کرده و شکر خدا می گفتم،
بعضی ها امروز لباس های رنگارنگ خارجی و صورتی تزئین شده اما خود انگاره ای زشت که هیچگاه با تغییر مد،
از خودشان راضی نمی شوند!


من آنروز با ذکر استغفرالله وقت می گذراندم و بعضی ها امروز با دکمه های بیجان موبایل برای اس ام اس های
عاشقانه جدید و یا کلیدهای کیبورد برای ارسال پی ام های عمومی دعوت به دوستی با نامحرمان در چت روم ها!


من آنروز باد گیرم را تا روی دست و پا می کشیدم تا شیمیایی نشوم و برای دفاع توان داشته باشم، بعضی ها
امروز شلوار و مانتوی کوتاه را انتخاب کرده اند که رهگذران را هم آلوده کنند!


من آنروز در خط مقدم حتی مراقب عطسه هایم بودم که حضور گروهانم را به دشمن راپرت ندهم، بعضی ها امروز
بی واهمه در خیابان قه قه می زنند و با بزک وآرایش و البسه رنگارنگ، جلب تو جه نامحرم کرده و می گویند: مرا
نیز به حساب آورید، آدمم!


من آنروز قبل از عملیات از حلالیت خواهی از همرزمانم و بعد از عملیات، از شکر خدا و یاد دوستان شهیدم صحبت
می کردم
و بعضی ها امروز از پایان سریال های عاشقانه فارسی وان و من و تو و مارک نوشیدنی های سر میز آنها!

من آنروز بعد از عملیات از بلندگوهای گوشه و کنار خط، بهر نبردی بی امان ... را می شنیدم، و بعضی ها امروز با
سیستم گوش خراش ماشین بابا، آهنگ های رپ با الفاظ رکیک به محارم!


من آنروز از اطلاعات شخصی خود و دسته و گروهانم مراقبت می کردم تا دشمن از آن سوء استفاده نکند، بعضی
ها امروز حتی مشخصات و عکس های شخصی و خانوادگی شان را بی پروا در فیس بوک و توئیتر منتشر کرده تا
نامحرمان و بیگانگان هم آن را ببینند!

من آنروز در خط مقدم ساعت ها بیدار می ماندم تا دشمن غافلگیرمان نکند بعضی ها امروز ساعتها برای ملاء عام
و مد نمایی، خود را تزئین می کنند تا با کار کم بهای خود، نامحرمان را غافلگیر کنند!


من آنروز به شوق شرکت در عملیات یا به یاد همسنگران شهیدم اشک می ریختم و قصد انتقام از دشمن را
داشتم،
بعضی ها امروز برای شکستهای عشقی شان افسرده اند و قصد انتقام از تمام آدمها و زمین و زمان را دارند!

من آنروز سرنگ ضد شیمیایی بر بدن خود شلیک می کردم، بعضی ها امروز، گونه بر رخ خود تزریق میکنند تا مبادا
حقیر باشند، و شاید بیشتر به چشم نامحرم بیایند!

من آنروز خواب را بر چشمانم حرام می کردم تا ذلیل حمله غافلگیرانه دشمن نشوم، بعضی ها امروز خواب را با
نگاه به مانیتور کوچک موبایل برای اعلام تعهد باطل به نامحرم، بر خود حرام کرده اند!


نه! این قرارمان نبود! ما رفتیم تا شما نیز راهمان را ادامه دهید، رفتیم تا امنیت امروز را به ارمغان بیاوریم و تو
عفت و حجاب فاطمی را بر گزینی! رفتیم تا دشمن، نتواند حیای شما را به بی حیایی تبدیل کند، رفتیم تا اطاعت
کنیم از قرآن و رسول و اولی الا مر، تو هم مراعات کن! بر گرد و اندکی بیاندیش؛ ... ما خون دلها خورده ایم!

برای مشاهده این تصویر نیاز به دل و جیگر دارید + عکس

بسیجی شهید مهدی کاظم تبار

ولادت : ۱۳۴۶

شهادت:۶۶/۱/۱۸

محل تولد : مازندران - امیر کلا

محل شهادت : کربلای ۸،شلمچه

 

باورم شد که شهادت هنر مردان خداست

۹۲/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسین ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی